Tuesday, July 6, 2010

Malam ku sepi tanpamu ~~

kekasih...
malam ini terasa kesepian di jiwa
malam ini terasa kekosongan di hati
malam ini hanya bertemankan rindu-rinduan
malam ini hanya bertemankan nostalgia cinta kita
kerana malam ini kita tidak bersua untuk bermesra dan berbicara

kekasih....
adakah kau rasa apa yang kurasa
adakah kau rindu seperti mana aku merinduimu
adakah kau kesepian seperti mana aku sepi tanpa kehadiran mu

kekasih.....
tak sanggup rasanya berpisah lama
tak sanggup rasanya berpisah jauh
tak sanggup rasanya tanpamu di sisi
tak sanggup rasanya tanapa bicara tawamu

kekasih.....
sesungguhnya cintaku tidak mengenal jemu
sesungguhnya cintaku tidak berkesudahan
sesungguhnya cintaku amat suci dan murni
sesungguhnya cintaku hanya padamu

kekasih......
sebenarnya aku amat menyayangimu
sebenarnya aku amat menyintaimu
sebenarnya aku amat merinduimu

kekasih...
apa yang ku tahu
AKU CINTA KAMU
AKU SAYANG KAMU
AKU KASIH KAMU
AKU TAK SANGGUP KEHILANGANMU.....................

catatan untuk boy tersayang
dari papa2010

No comments: